May 29, 2009

Salam Coti....

Salam semua....
Bila dah bekerja nih,hari2 macam kena kurung...
pegi gelap balik gelap...
tapi happy...sebab positive..
ni aku tengah tgu pukul lapan nak g main futsal...
ader friendly match kat Ampang sports Planet lawan ngan ING Ins...
Dulu kalah 3-1 ngan diorang....tapi kali aku akan pastikan yang kami akan menang...
ntahlah...boleh buat ke tak...
tapi yang pastimya,kami dah ader training yang cukup...
aku masih aktif bersosial ngan benda2 yang aku suka bila dah kejer nih...
contohnyer craft aku and sports...really like it...
believe me all the sosial things that u do in the university will very usefull to you while u handle the stress when u r working....
so worth it...
so,to all my little sister and friends,
be a positive person than u will be better..

No comments: