August 11, 2009

Post hari nih!!!!

Its me today....with a new dress....yahoooooo
Tag kebanggaan!!!!
Tali jam nih buat sendiri....


The renew Nose watch!!!


Selamat Hari Selasa Semua...
hari nih saya happy sangat...setelah 2 tahun beli baju nih...akhirnya saya dapat pakai ke pejabat...Craft!!!...saya busy sangat...malam tadi tido pukul 3...tapi happy sangat dapat buat benda yang kiter suke...Ya Allah....saya sayang craft saya sangat...i really love it...smpaikan...bila kiter buat sesuatu yang orang order....sayang nak bagi...

kepada rakan rakan yang menempah,kepada As,NorEliana Dawami and lots...order anda akan saya post jumaat ini yer...untuk Amalina jugak...saya terpaksa keluar outstation...maaf yer rakan2..mungkin lewat sikit....jangan risau, saya ader sertakan sekali adiah mintak maap....hehehe....hope my appologize will be aacepted...im working with a new design of bag now...still doing blogwalking while im free...so....do not hesitate to wait for my new design ya...love u all.....

2 comments:

mizzwaniey said...

wow.. chantek la sis... untung la sis wat sendiri tali jam..

Ummi Kalsum Abdullah said...

thank you....sajer2 try jer mula2...