October 19, 2010

mE+HuBby AND pREGNANCY




Salam to all....its has be a long long while im not writing here..bit busy with my workload...my sewing machine????i miss her so much.....she's st my mums house now...after i kawin hari tuh....terus pegnan...hihihihi....'bunting pelamin orang kata'....jadi dah macam nih...macam2 tak boleh buat...nak menjahit pun tak boleh..katentyer tak baik untuk kesihatan ibu mengandung....huhuhuhu....

sekarang nih dah semakin ceoat letih....pegnant????SANGATLAH BESHNYER!!!!dengan adanya suami penyayang....everythings will be fine....im going to 7 month pregnant dah....nafas dah pendek2..cepat mengah..malam2 kaki kejang jer....puas aku menjerit...laki ku kelam kabut tolak kaki...yak samapi 5 minit kejang sebelah kaki yang lain plak....hihihih....sian hubby ku...

tuh belum lagi nak makan pukul 3 pagi..ngan hubby2 sekali makan...hihihi...bukan makan jajan k...makan nasi berlauk pauk...huhuhuhu....

baby dalam perut pun dah suke tendang2 n siku2 bonda dier....huhuhuhu....

APER2 PUN...AKU AKAN SAMABUNG NGAN BUSINESS AKU BILA HBS PANTANG NANTI YER...DAH MACAM2 DALAM KEPALA NIH...TGUUUUU.....ENJOY K......

5 comments:

Bai said...

cantikla jubah!!

♥✿♥ Fariza ♥✿♥ said...

salam.

dear !!
lamanya x berblog. hu3. apa2 pun. tahniah dan jaga diri ok. x lama lg lah tu. rezeki cpt. kaftan cntik !!!

SyaAz said...

Salam...

Tahniah for the good news... Selamat menempuh alam ibu...

Ummi Kalsum Abdullah said...

As salam..
Bai: tenkiu...beli kat sogo..bahagian noor arfa batik tuh...
Fariza: heheheh...busy darling...insyaallah...tenkiu...amiiinnnnn
Syaaz: temkiu awak...insyaallah...

Mimis said...

cantik baju yg awak pakai tu.. :)